Airquee Group update – COVID 19.

Dit is onze eerste update sinds de COVID pandemie zich voor het eerst voordeed in maart 2019. In de afgelopen 20 maanden zijn Airquee en Airparx steeds sterker geworden en hebben we onze industriële sectoren, ons klantenbestand, ons productaanbod, onze productportefeuille en onze wereldwijde markten uitgebreid. Tijdens de COVID-uitbraak gebruikte Airquee zijn fortuinlijke middelen om te helpen, te faciliteren en in sommige gevallen te investeren in oplossingen om vooruitgang te boeken op het gebied van PBM’s en middelen voor directe infectiebeheersing. Onze eerste filantropische investering in de ontwikkeling van de Aerosol Shield kap kreeg al snel brede erkenning als een kosteneffectief apparaat om de verspreiding van infectieziekten te helpen voorkomen in ziekenhuizen, ambulances, tandartspraktijken en andere medische zorgomgevingen. Tegelijkertijd zagen we dat onze deuren voor infectiebeheersing, decontaminatietenten, isolatiekamers en humanitaire tentziekenhuizen over de hele wereld werden ingezet op plekken waar geen traditionele ziekenhuizen en medische zorgfaciliteiten bestaan.

Als bedrijf dat gericht is op uitmuntendheid en voortdurende ontwikkeling, bood de pandemie ook kansen om een glimlach op het gezicht van de bevolking te toveren door productassortimenten te ontwikkelen die onze traditionele klanten konden verhuren aan huishoudens voor gezinnen en later kleine bijeenkomsten. Nooit eerder hebben we ons zo trots gevoeld om producten te ontwikkelen die woorden van waardering en dank ontvingen omdat ze vreugde en geluk brachten aan degenen die konden spelen, schuilen, feesten, nat worden of strijden op een Airquee product tijdens wat we allemaal “lock down” zijn gaan noemen. Onze springkastelen, opblaasbare glijbanen, opblaasbare hindernisbanen en andere opblaasbare spellen werden steeds beter omdat we producten op maat begonnen te maken voor verhuurbedrijven van springkastelen die producten verhuurden aan huishoudens en niet alleen aan evenementenbedrijven.

Onder ons merk Airparx hebben we ons productportfolio met succes uitgebreid naar leuke klimmuren, minigolfbanen, ninja warrior parcours, air ninja parcours,2e generatie opblaasbare parken,2e generatie trampolineparken, hoge touwenparcours, lage touwenparcours, netparcours en nieuwe en spannende zachte speelterreinen. De pandemie veroorzaakte een reeks problemen voor ons installatieteam in de fabriek om de verschillende projecten over de hele wereld te bereiken, maar de online instructies die we konden geven met live discussies en begeleiding waren wereldverbeterend en stelden ons in staat om parken in Bangladesh, de VS, Oost-Azië en natuurlijk Europa te voltooien. Dankzij ons wereldwijde netwerk konden we ook onze onderhoudscontracten over de hele wereld in stand houden, wat betekende dat onze klanten altijd snel en vol vertrouwen konden reageren met het openen van deuren wanneer de omstandigheden versoepelden. We kennen geen enkele andere fabrikant die zo’n verbazingwekkende staat van dienst heeft en geen enkele klant die een openingstermijn heeft gemist.

En naar ons thuisland, het Verenigd Koninkrijk. Thuis wachten we op de volledige terugkeer naar normaal, wachten we op de terugkeer van onze kernmarkt van vrijetijdsvoorzieningen en zwembaden. Tot nu toe zijn onze onderhoudsdiensten van cruciaal belang geweest om onze klanten op weg te helpen en onze inflatables klaar te maken voor gebruik door het publiek. Daarnaast betekent onze extreem snelle doorlooptijd van in Europa gefabriceerde producten dat onze klanten vandaag kunnen bestellen en hun producten zeer snel kunnen ontvangen, mochten ze hun opblaasbare productaanbod moeten vervangen of uitbreiden.

Met deze update wensen we onze bestaande en nieuwe klanten een snelle terugkeer naar goede tijden en helpen we graag waar en hoe we kunnen.

Bedankt

Airquee & Airparx door Airquee.