Airquee en luchtkussens

Airquee Ltd en Air Inflatables Ltd zijn verheugd de recente overname van de naam, het handelsmerk en de intellectuele eigendomsrechten (IPR) van Air Inflatables Limited door Airquee Ltd aan te kondigen.

Airquee is ontzettend trots en enthousiast om deze kans te krijgen om samen te werken met het merk Air Inflatables. We geloven dat met de aankoop door Airquee van de naam Air Inflatables, het handelsmerk en de intellectuele eigendomsrechten, de tijd rijp is om de uitstekende staat van dienst van het merk voort te zetten en een nieuw leven te blazen in wat al een bewezen en populair productassortiment is.

Airquee zal er alles aan doen om ervoor te zorgen dat alle vragen van klanten met betrekking tot bovenstaande aankondiging naadloos worden afgehandeld. Vragen over garantie op alle producten van Air Inflatables die voor 31 augustus 2015 zijn verkocht, zullen worden behandeld door Inflatable World Leisure, die ook eventuele reparaties zal uitvoeren. We ontvangen graag telefoontjes en vragen over deze kwestie en het hele Airquee Team kijkt ernaar uit om je op de hoogte te houden van de spannende ontwikkelingen die we voor het merk gepland hebben.

Je kunt contact met ons opnemen door te bellen naar ons kantoor 0117 9414 918 Optie 1 of door een e-mail te sturen naar: sales@airquee.co.uk